The Basic Principles Of طراحی فروشگاه اینترنتی با اپلیکیشن

Wiki Article

برای فعالیت موثر و جذب مخاطبان بیشتر نیاز دارید که در فضای مجازی فعالیت داشته باشید و برای اینکار نیاز به طراحی اختصاصی سایت خواهید داشت.

 یکی از ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی جاب تیم، سهولت کار با پنل سایت است. بعد از پیاده سازی سایت مبتنی بر اصول سئو، نحوه کار با پنل سایت توسط متخصصان جاب تیم به مشتری آموزش داده می‌شود.

برخی انواع کالاها به بررسی حضوری و گفتگوی رودررو نیازمند هستند. برخی دیگر از کالاها به دلیل قیمت بالا یا نیاز به بررسی و دقت بیشتر ممکن است امکان فروش از طریق اینترنت را نداشته باشند.

قالب ســهند طراحی دیگری از تیم آی پرستا برای فروشگاه ساز پرستاشاپ فارسی می باشد . این قالب در نهایت سادگی و زیبایی طراحی گردیده و از صفحات شلوغ و پر از ماژول و عکس های بی مورد خبری در این قالب نیست . با توجه به اینکه فروشگاه های بزرگ نیازمند قالب ساده تر و با رابط کاربری قابل فهم تر برای مشتری هستند ، قالب سهند در نهایت سادگی و سرعت لود بالا ، زیبایی بصری مناسبی نیز هم در موبایل و هم در تبلت به همراه کامپیوتر برای فروشگاه اینترنتی شما فراهم خواهد کرد .

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی سایت مشابه دیجی کالا شما ، تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی از سایت به عمل خواهد آورد.

امیدوارم این موارد توی اپدیت جدیدتون مورد توجه قرار بگیره

کیف پول حرفه ایی (سیستم امتیاز دهی جهت فعالیت بیشتر کاربران)

امکانات و ویژگی های سایت فروشگاهی روی تصمیم گیری مشتریان تاثیر زیادی دارد و باعث می‌شود آن ها به مشتریان ثابت سایت تبدیل شوند. این طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ویژگی ها عبارتند از:

برای مشاوره، برآورد هزینه و سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با ما تماس بگیرید.

این فروشگاه ها یکی از جدیدترین و کامل ترین فروشگاه های اینترنتی می‌باشند که فروشندگان می‌توانند در آن صفحه به طور اختصاصی محصولات خود را قرار دهند و بفروشند.

اگر میخواهید یک فروشگاه داشته باشید که هم امکان فروش محصولات به صورت پستی و هم دانلودی را داشته باشد بازهم این اموزش پاسخ گوی نیاز شما است و دیگر نیازی به مشاهده و تهیه اموزش ساخت فروشگاه دانلودی به صورت جداگانه ندارید.

 در این نوع فروشگاه های اینترنتی مردم و اشخاص حقیقی محصولات و فرآورده های خود را به یکدیگر ارائه داده و می‌فروشند.

 جاب تیم در این مرحله از طراحی سایت فروشگاهی به انجام اقدامات زیر می‌پردازد:

طراحی سایت حرفه ای در پاکدشت

Report this wiki page